Kutatópont Műhely

A Kutatópont Műhely évtizedes múltra tekint vissza, 2010 óta végez piac-, vélemény-, és társadalomkutatást. Rengeteg adattal dolgozunk: évente közel százezer interjúból több tízmillió információt nyerünk ki. Tevékenységünk során nem csak a hagyományos, hanem a modern technikákat is magas színvonalon alkalmazzuk mind a kvantitatív, mind pedig a kvalitatív megközelítésű kutatások során.

Telefonos kutatásainkat saját call centerben készítjük, a személyes adatfelvételeinket tabletek segítségével végezzük. Az adatfelvétel minőségét a teljes adatfelvételi folyamat monitorozásával, a legújabb technológiákat alkalmazó adatfelvételi szoftver alkalmazásával biztosítjuk. Fókuszcsoportos kutatásainkat saját streaming megoldással közvetítjük, tehát a megrendelőnknek ki sem kell mozdulnia az irodájából, ahhoz, hogy valós időben követhesse a fókuszcsoporton zajló beszélgetést.

Kiemelt fontosságú számunkra, hogy ügyfeleinket kutatási eredményekre alapozott tanácsadással segíthessük üzleti döntéseikben. Kutatásaink összetett, mindig az ügyfelek igényeihez igazított technikával és módszertannal készülnek. Rendszeresen készítünk felméréseket a magyar társadalom médiafogyasztási szokásairól, a médiahatásról, az egyes médiumok közönségéről.

A Kutatópont Műhely nagy hangsúlyt helyez a magyar fiatalok megismerésére. Rendszeres és alapos ifjúságkutatásaink révén a 30 év alatti magyar felnőttekről mi rendelkezünk a legszélesebb és legszínesebb információforrással. Büszkén állítjuk, hogy a Kutatópont Műhely az innovációkat elsőként adaptáló fiatal fogyasztók magyar szakértője.